Wednesday, 10 June 2015

And now another in our series of speak better German!

I would like two pints of bier, please!
Ich liebe zwei steine dem bier, bitte!

Hey! This bier is warm and cloudy!
Achtung! Das bier varum und bedekt ist!

I've tasted beter urine. Give me my money back!
Ich guten mas gute skol habe. Donnen ze micht mainer geld gebekt!

Take your hands off me! Who won the bloody war anyway!
Lessen mit seiner hunde ich! Voss schmekt das blitzen dammen libfrau!

Doctor I've just been beaten up in the bar!
Herr Doktorr Ich bist der schmaken auf der bierkellar haben!

Oh God, I think my nose is broken!
Mein Gott! Ich panze meinen schnattlich germunchen ist!!

Next week how to tell a Frenchman that he has no sense of humour, and that it is a waste of time telling him a joke.
.

No comments: